Майя

Адміністратор, менеджер із закупівель, маркетингу, по роботі з клієнтами

0 (0)

Обо мне

  • Ключова інформація (досвід, навички):
    • Аналіз конкурентного середовища, формування асортиментної і цінової політики;
    • Активне залучення нових клієнтів, постачальників і встановлення довгострокових відносин;
    • Проведення переговорів, узгодження умов роботи, укладання договорів;
    • Контроль над виконанням замовлень, повернення дебіторської заборгованості;
    • Медіа-планування, комунікації зі ЗМІ, розміщення прес (пост) — релізів, просування в соціальних мережах;
    • Проведення тендерів, вибір підрядника на виготовлення рекламно-поліграфічної, сувенірної, промо- продукції, POS-матеріалів;
    • Організація поштового і кур’єрської розсилки;
    • Формування партнерських, спонсорських пакетів;
    • Складання регулярної проектної звітності для клієнтів і керівництва компанії;
    • Формування і управління різними базами даних;
    • Оформлення первинної документації (договори, рахунки, акти виконаних робіт, т-т накладні, акти розбіжностей т.п.);
    • Аналітика за товарними групами, контроль залишків товарів;
    • Формування і комплектація заявок на відвантаження відварів;
    • Обслуговування на касі, знання 1-С, проведення інвентаризації;
    • Розробка та контроль стандартів корпоративного стилю в рекламній діяльності компанії;
    • Планування, підготовка та участь в профільних виставках, конференціях, семінарах, форумах;
    • Проведення внутрішньо корпоративних заходів.

Комп’ютерні навички

Знання ПК на рівні просунутого користувача. Добре володіння пакетом MS Office (Excel, Power Point, Word), робота з електронною поштою (Outlook Express),1с Підприємство, електронні звіти. Знання CRM, IP-телефонії. Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer). Навички роботи з операційними системами Linux і Windows.

 

Опыт работы
  • Менеджер із продажу
    Інтернет продаж на сайтах безкоштовних оголошень, 2009 - 2021
  • Менеджер із закупівель та із збуту
    ТОВ «Альфа-Вет», 2019 - 2019

    Робота з існуючими постачальниками, пошук нових, ведення бази постачальників;Розрахунок потреби у постачанні, замовлення і координація, контроль доставки товару;Участь у формуванні асортиментної і цінової політики компанії;Проведення тендерів, досвід роботи з системою ProZorro;Укладання договорів, контроль виконання договірних зобов’язань (повне ведення до моменту підписання і продовження);Контроль документообігу, формування та подача звітності.

  • Менеджер по роботі з клієнтами, бренд-менеджер
    ТОВ «Вальдівія Голд», інтернет-магазин "МіраМаркет", 2018 - 2019

    Моніторинг, аналіз і сегментація ринку постачальників, клієнтів;Формування інформаційно-аналітичної бази даних клієнтів, постачальників;Узгодження комерційних умов і контроль виконання договірних зобов’язань (укладання договорів та додаткових угод, підписання протоколів до них, обговорення поточних проблем тощо);Контроль дебіторської заборгованості, документообігу;Участь у ряді знакових заходів у ресторанній та кулінарній сфері, що організованими: КНТЕУ, Organic Сlub, регіональними представництвами та територіальними підрозділами Українського Кулінарного Союзу, Шеф-групами і Гільдіями рестораторів, Fontegro Expo 2018.

  • Менеджер по роботі з супермаркетами
    ООО "СОЛВЕНТ ЛТД", solvent.com.ua, 2016 - 2017

    Проведення переговорів з відповідальними посадовими особами торговельних мереж з питань співробітництва (укладання договорів та дод. угод, підписання протоколів до них, обговорення поточних проблем тощо);Узгодження комерційних умов і контроль виконання договірних зобов’язань;Підготовка і проведення трейд-маркетингових активностей;Управління продажами і службою мерчендайзингу, контроль щодо представлення продукції;Розширення клієнтської бази (торгові мережі, клієнти з індивідуальними замовленнями, інші т. т.);Контроль дебіторської заборгованості, документообігу, залишків, проведення звірок, інвентаризації;Формування замовлень для торгових мереж.

  • Голова виборчкому Дніпровського району р. Києва на місцевих виборах
    Дніпровська районна державна адміністрація м.Києва, dnipr.kievcity.gov.ua, 2015 - 2015

    Підготовка та проведення процесу голосування відповідно до законодавства України;Навчання та інструктаж членів виборчої комісії;Правильний підрахунок результатів голосування і збереження тих матеріальних цінностей, які були передані в розпорядження виборчої комісії.

  • Менеджер з продажу керамічної плитки та сантехніки
    Інтернет-магазин плитки «PRO100CERAMICA», pro100ceramica.com.ua, 2015 - 2015

    Виявлення потреб клієнтів компанії (кінцевий споживач, архітектор, дизайнер, виконроб);Консультування клієнтів по технічним характеристикам продукції; Підбір продукції, розрахунок необхідної кількості матеріалів;Оформлення документів в 1С 8.

  • Менеджер з маркетингу відділу маркетингу
    ТОВ «Практик Груп» Київ, http://praktikgroup.com.ua, 2014 - 2015

    Моніторинг, аналіз і сегментація ринку;Здійснення заходів з пошуку клієнтів в інтернеті, нових постачальників;Формування інформаційно-аналітичної бази даних клієнтів;Створення міцних ділових зв’язків, лояльних відносин з постачальниками;Укладання договорів, контроль виконання договірних зобов’язань;Пошук торгових приміщень в Києві;Проведення тендерів на вибір підрядника по створенню інтернет-магазину;Складання бюджету календаря участі у виставках, участь у виставках-ярмарках;Пошук персоналу у відділ і для компанії в цілому.

  • Продавець-консультант чоловічого та жіночого одягу
    ФОП Демчук Ю. О.», Київ , 2014 - 2014

    Продаж чоловічого та жіночого одягу в роздрібному магазині, оформлення торгового залу;Прийом товару та його облік; участь в інвентаризації;Консультування клієнтів та обслуговування на касі, знання 1-С;Викладка товару у відповідності з корпоративними стандартами;Дослідження споживчих переваг, визначення перспективного товару на ринку.

  • Продавець-консультант непродовольчих товарів, касир
    Масс-маркет «Єва», ТОВ "Руш", Київ, (www.eva.dp.ua), 2013 - 2014

    Консультування, обслуговування покупців на касі;Викладка товару у відповідності з корпоративними стандартами, редагування цінників;Перевірка асортименту, термінів придатності товару.

  • Координатор проектів секретаріату ААУ
    Всеукраїнська громадська організація “Асоціація адвокатів України", Київ, http://www.uaa.org.ua, 2012 - 2012

    Пошук спонсорів, партнерів для розміщення інформаційних і рекламних матеріалів проектів ААУ;Підписання меморандумів про взаємовигідну співпрацю;Планування, організація і контроль рекламно-інформаційного супроводу конференцій, тренінг-семінарів, форумів ААУ;Медіа-планування, комунікації зі ЗМІ;Планування, організація і контроль рекламно-інформаційного супроводу конференцій, тренінг-семінарів, форумів ААУ;Просування інформації про проведених заходах ААУ в соцмережах;Участь у ребрендинг інтернет-сайту ААУ, у підготовці до випуску Бюлетеня ААУ.Організація корпоративних заходів.

  • Менеджер з маркетингу редакції журналу "PC World" Редакційної департаменту
    ТОВ "Грудень", ВД "Комиздат", Київ , 2008 - 2009

    Розробка маркетингового та PR-планів просування продуктів компанії на ринку;Проведення маркетингових досліджень з використанням фокус-груп;Підготовка і проведення акційних програм, конкурсів;Організація участі в спеціалізованих тематичних виставках («Цифроманія», «Інформатика та зв’язок»), конференції «ІТ для середнього та малого бізнесу» (телемаркетинг);Пошук спонсорів, партнерів для розміщення інформаційних і рекламних матеріалів;Планування, організація і контроль рекламно-інформаційного супроводу;Участь в підготовці проведення конференції «Інформаційні технології для середнього та малого бізнесу» (телемаркетинг);Участь в розробці та контроль за виготовленням роздавальних матеріалів компанії, рекламної та сувенірної продукції. 

  • Координатор конкурсу «Direct Hit», Міжнародного бізнес-форуму "Дні Діалог Маркетингу в Україні"
    Маркетинговий холдинг OSD Group, Київ, 2007 - 2008

    Розробка стратегії просування конкурсу, формування складу журі;Розробка пакету документів регулюють конкурс;Комунікації з торішніми і потенційними учасниками конкурсу;Залучення іноземних ДМ асоціацій до співпраці;Складання бюджету календаря конкурсів з номінацій за ДМ проектам і організація участі в конкурсах;Проведення телемаркетингу, організація поштової та кур’єрської розсилки;Координація взаємодії з виконавчою службою;Організація і проведення секції «Золоті кейси конкурсу «Direct Hit 2007»» рамках конференції «Маркетинг в Україні»;Формування і управління різними базами даних;Розробка мейлінгового пакета для поштової розсилки;Організація і проведення секції «Золоті кейси конкурсу« Direct Hit 2007 р »» рамках конференції «Маркетинг в Україні»;Підписання меморандумів про взаємовигідну співпрацю;Складання звітів про виконані зобов’язання в рамках партнерських угод.

  • Маркетолог
    Юридична фірма «Дмитрієва та партнери», Київ ( (www.dmp.com.ua), 2006 - 2007

    Написання та розміщення в ЗМІ прес-релізів про діяльність фірми;Створення та публікація PR-матеріалів, висвітлення позиції перших осіб компанії на сторінках преси, власні публікації;Медіа-планування, комунікації зі ЗМІ, з мережевими Р. А., розміщення реклами в ЗМІ;Розробка інформаційно-іміджевих буклетів, рекламних матеріалів, макетів, слоганів, підготовка комерційних пропозицій;Організація корпоративних заходів;Участь в розробці єдиного корпоративного стилю компанії (рекламно-презентаційні матеріали, ділова документація), у створенні корпоративних правил і стандартів;Ребрендинг інтернет-сайту фірми, розробка інформаційного наповнення інтернет-сайту компанії, розробка структури сайту, робота з дизайнерською студією і програмістами за його створення і запуску, моніторинг актуальності інформації;Моніторинг маркетингової активності основних конкурентів.

  • Маркетолог
    ФЛП "Шарм", 2005 - 2006

    Моніторинг маркетингової активності основних конкурентів, порталів, сайтів, присвячених області діяльності компаній.Аналіз динаміки продажів в розрізі товарних категорій, клієнтів, менеджерів;Контроль за асортиментною політикою та збільшенням її ефективності;Розробка та контроль над презентаціями та виконанням різних POSM, а також буклетів, каталогів і іншої друкованої продукції;Написання інформаційних і рекламних текстів для різних рекламоносіїв;Проведення презентацій по ТМ-ам для співробітників і клієнтів;Розробка і проведення заходів, щодо просування торгових марок, участь у виставці (InterCharm, 2006);Підготовка звітів за результатами цих заходів.

  • Бренд-менеджер
    ТОВ "Смачний край" , Київ, 2002 - 2003

    Підтримка лояльності на всіх рівнях по відношенню до пропонованого продукту;Постановка завдань марчендайзерам і контроль їх виконання;Формування заявок на підставі оптимального залишку та наявності на полиці;Участь в розробці та впровадження акцій по просуванню бренду;Моніторинг та аналіз ринку ТМ і конкурентів;Аналіз, планування і контроль продажів.

  • Головний спеціаліст
    Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м.Києва, 1998 - 1999

    Контроль за нарахуванням та виплатою підприємствами, організаціями збору на обов’язкове державне пенсійне страхування до ПФУ;Прийом та обробка щоквартальних звітів по внесках до ПФУ (450 підприємств в центрі Києва);Планування та складання щомісячного графіка перевірок підприємств по виплатах внесків до ПФУ, допомоги по догляду за дитиною і регресних виплат;Проведення переговорів з директорами, засновниками, керівниками підприємств-боржників, складання графіків погашення заборгованості з виплат внесків до ПФУ;Складання аналітичних записок для вищих інстанцій. 

  • Маклер з продажу нерухомості
    ТОВ "Юрістконсалтінг", Київ , 1995 - 1996

    Пошук клієнтів на покупку елітної житлової площі в центрі Києва;Розселення комунальних квартир;Контроль за проведенням ремонту в цих квартирах (при необхідності);Узгодження необхідної документації;Проведення переговорів та укладання договорів.

  • Комірник
    Оптова база м.Києва та Київської обл. "Укроптхозторг", Київ , 1989 - 1992

    Документальне оформлення товарів від постачальників (т-т накладні, акти розбіжностей тощо);Робота з клієнтами: прийом заявок, обробка, затвердження та супровід замовлення по заявці;Контроль залишків товарів на складах;Формування і комплектація заявок на відвантаження товарів;Проведення переговорів з постачальниками, керівниками різних рівнів;Складання аналітичних звітів.

Образование
  • Конференції, семінари по інтернет-маркетингу
    2021

    З 2017 р. участь в онлайн-конференціях, семінарах по інтернет-маркетингу, таких як: SMM Day, PPC Day, Case Day, які регулярно проводить WebPromoExperts.

  • Конференція Digital marketing trends!
    2021

    24-25 лютого 2021 Сертифікат учасника дводенної онлайн-конференції Digital marketing trends!, організованої SendPulse.

  • Всеукраїнський семінар "Планування, організація та проведення системної PR-компанії"
    2007

    Організатор: Національний бізнес-центр, диплом про підвищення кваліфікації, 

  • Підготовче відділення Київського Державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Н.Бойчука
    2005

    Специализация: дизайн 

    (вересень 2004 — травень 2005)

  • Факультет економіки, менеджменту і права. Спеціальність – «Менеджмент організацій», кваліфікація – економіст менеджменту
    Київський національний торговельно-економічний університет, 1999
  • Курс навчання за програмою «Бухгалтерський облік на підприємствах України»
    1997

    Асоціація бухгалтерів України, научно-аудиторская фирма «Интербаланс», диплом

    (квітень 1997-травень 1997)

Информация о кандидате

  • Зарегистрирован
    6 июня, 2021
  • Последняя активность
    6 июня, 2021
  • Город
  • Зарплата
    15000 грн
  • Категории
  • Возраст
    51 Лет
  • Опыт
  • Типы занятости
  • Пол
    Женский
  • Языки
    Английский, Испанский, Итальянский

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0