Обо мне

 Досвід раціонального планування та ефективного розподілу повноважень для досягнення запланованого результату, попередження, пом’якшення та усунення конфліктів. 

Стресостійкість та здатність організовувати роботу в нестандартних ситуаціях.

Як зі мною зв’язатись

Я активно шукаю нову роботу, але все ж таки не завжди можу відволіктись від своїх безпосередніх обов’язків у робочий час. Якщо я випадково не відповіла на ваш дзвінок, будь ласка відправте мені повідомлення будь яким зручним для вас месенджером і я обов’язково вам зателефоную.

Опыт работы
  • Ассистент руководителя
    ТОВ "Блок Майстер Україна", 2020 - 2021

    з 03.2020 приступила до виконання обов’язків ассистента директора ТОВ «Блок Майстер Україна». З 07.2020 по теперішній час виконую обов’язки персонального ассистента власника та управляючого партнера компанії. Основні обов’язки: прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад. ведення повного спектру особистих питань керівника (від резервування столику для романтичної вечері в ексклюзивному ресторані до пошуку загубленої куртки в Домінікані, від оплати коммунальних послуг до організації unaccompanied minors для перельоту дітей)

  • Завідувач сектору по роботі з підприємствами Управління персоналом
    Державна служба морського та річкового транспорту України, 2019 - 2021

    Взаємодія з підпорядкованими підприємствами в частині керівного складу;підготовка контрактів з керівниками державних підприємств;формування та ведення особових справ, трудових книжок;документальне оформлення прийому, звільнення, відпусток, лікарняних листів;взаємодія з іншими державними органами;консультації співробітників з приводу кадрового законодавства;складання наказів з кадрових питань;внутрішня кадрова звітність;досвід роботи із системою електронного документообігу Megapolis.

  • Головний спеціаліст
    Національна поліція України, 2015 - 2019

    Як головний спеціаліст відділу проводового звязку Департаменту зв’язку та телекомунікацій виконувала такі функції:
    • Взаємодія з зацікавленими міністерствами, відомствами, установами та організаціями за напрямком діяльності. 
    • Супроводження роботи по проведенню державних закупівель (підготовка тендерної документації, участь у підготовці договорів на закупівлю).
    • Підготовка проектів розпорядчих документів, аналітичних довідок, узагальнення звітів підпорядкованих підрозділів. 
    • Організація та контроль роботи технічного персоналу.
    Організація проведення занять в системі службової підготовки працівників.

  • Головний спеціаліст
    Міністерство внутрішніх справ України, 2007 - 2015
  • Технік електрозв'язку (діловод)
    Міністерство внутрішніх справ України, 2003 - 2007

    Приймання, реєстрація кореспонденції і направлення її до структурних підрозділів. Відповідно до резолюцій керівника передача документів на виконання, ведення бази даних. Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, здійснення контролю за їх виконанням, видача необхідних довідок щодо зареєстрованих документів. Відправка відповідної документації адресатам. Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація і зберігання документів поточного архіву. Підготовка і передача до архіву до архіву документальних матеріалів. Забезпечення зберігання службової документації.

Образование
  • Правознавство
    Університет економіки та права "КРОК", 2007

Информация о кандидате

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0