Олег

Керівник відділу, Юрисконсульт

0 (0)

Обо мне

  1. Договірна робота: розробка, аналіз, висновок договірної документації (в тому числі в нотаріальній формі), повний юридичний супровід договорів від укладення до виконання, розробка стандартних форм договірної документації для їх застосування в програмі, робота в програмі «Система узгодження договорів».
  1. Претензійно-позовна робота: підготовка вихідних претензій, відповідей на вхідні претензії; перевірка контрагентів, їх діяльності, переговори з контрагентами; складання процесуальних документів для представництва в судових органів різних інстанцій, представництво в судових органах, розробка механізмів управління дебіторською та кредиторською заборгованістю.
  2. Корпоративне управління: винесення питань на ЗЗУ/НР (в т.ч. угод із зацікавленістю), робота з оцінювачем/аудитором, консультування по процесах корпоративного управління; супровід реєстрації, змін підприємств, філій в ЄДР, робота з державними реєстраторами; супровід процесів при проведенні внутрішнього корпоративного аудиту.
  3. Проектна діяльність: організація побудови процесу закупівельної діяльності на підприємстві, розробка проектів документів по закупкам (конкурсна документація, конкурентні листи), надання консультацій співробітникам по роботі в програмі, виконання функцій бізнес-адміністратора системи, розробка механізмів щодо оптимізації профільної діяльності підприємств з урахуванням нівелювання, мінімізації ризиків, динамічний моніторинг/аналіз чинного та перспективного законодавства різних галузей права з метою виявлення регуляторних ризиків і розробці оптимальної схеми роботи для підприємства в умовах профільних змін.
  4. Інша правова робота: робота за запитами контролюючих і правоохоронних органів, контроль, повний правовий супровід від допуску/не допуску на перевірку до оскаржень результатів перевірок; динамічний правовий аналіз законодавства України в частині державних закупівель, формування пакетів документів для участі в тендерах щодо державної закупівлі; розробка/правовий аналіз/узгодження внутрішніх локальних актів, що регламентують діяльність суміжних підрозділів і підприємства в цілому; організація нового процесу виготовлення, обліку, зберігання, видачі, проставлення печаток і штампів на підприємстві для мінімізації ризиків безконтрольного підписання документів не уповноваженими особами, розробка інструкції, впровадження до застосування; стандартизація видаються довіреностей на підприємств, отримання витягів з ЄДРПОУ, довідок з управлінь статистики, оплата мит, виконання інших адміністративних доручень; організація процесу систематизації наявних ліцензійних, дозвільних документів підприємства.
  5. Управління платежами в системі  SAP, на платформах MDG та ERP.
  6. Стягнення заборгованості — аналіз та застосування на практиці механізмів щодо мінімізації дебіторської заборгованості на Підприємстві. 

Захоплення та інтереси

Маю педагогічний стаж, більше року працював викладачем за сумісництвом.

Не палю, одружений, маю права водія (категорія «В») та стаж керування автомобілем більше 10 років, можливі відрядження.

Хобі — спорт, автомобілі, кулінарія.

Маю власне авто.

Мета

Заняття посади головного юрисконсульту заступника або керівника юридичного відділу з метою забезпечення якісного правового супроводу діяльності Підприємства (групи Підприємств) та вдосконалення існуючих бізнес процесів, використовуючи набуті знання та досвід.

Рекомендації
У разі необхідності, надам контактну інформацію керівників з попередніх місць роботи.

Опыт работы
  • АДВОКАТ
    АДВОКАТ, 2019 - 2021
  • Юрисконсульт
    ТОВ "лайфселл", 2018 - 2021

    Прийняття участі та здійснення контролю за розробкою документів відділу.Перевірка договірних документів.Оптимізація договорів на розміщення сайтів.Координація кримінальних справ.Забезпечення якісної юридичної підтримки з будь-яких питань в рамках відповідальності відділу.Складання юридичних висновків щодо порушених питань та прийняття участі в практичному вирішенні питань.Координація проектів.Інше.

  • Юрисконсульт
    ТОВ "ДТЕК СЕРВІС", 2016 - 2017

    Договірна робота: розробка, аналіз, висновок договірної документації (в тому числі в нотаріальній формі), повний юридичний супровід договорів від укладення до виконання, розробка стандартних форм договірної документації для їх застосування в програмі, робота в програмі «Система узгодження договорів».Претензійно-позовна робота: підготовка вихідних претензій, відповідей на вхідні претензії; перевірка контрагентів, їх діяльності, переговори з контрагентами; складання процесуальних документів для представництва в судових органів різних інстанцій, представництво в судових органах, розробка механізмів управління дебіторською та кредиторською заборгованістюСтатути, положення про відокремлені підрозділи): винесення питань на ЗЗУ/НР (в т.ч. угод із зацікавленістю), робота з оцінювачем/аудитором, консультування по процесах корпоративного управління; супровід реєстрації, змін підприємств, філій в ЄДР, робота з державними реєстраторами; супровід процесів при проведенні внутрішнього корпоративного аудиту.Проектна діяльність: організація побудови процесу закупівельної діяльності на підприємстві, розробка проектів документів по закупкам (конкурсна документація, конкурентні листи), надання консультацій співробітникам по роботі в програмі, виконання функцій бізнес-адміністратора системи, розробка механізмів щодо оптимізації профільної діяльності підприємств з урахуванням нівелювання, мінімізації ризиків, динамічний моніторинг/аналіз чинного та перспективного законодавства різних галузей права з метою виявлення регуляторних ризиків і розробці оптимальної схеми роботи для підприємства в умовах профільних змін. Інша правова робота: робота за запитами контролюючих і правоохоронних органів, контроль, повний правовий супровід від допуску/не допуску на перевірку до оскаржень результатів; динамічний правовий аналіз законодавства України в частині державних закупівель, формування пакетів документів для участі в тендерах щодо державної закупівлі; розробка/правовий аналіз/узгодження внутрішніх локальних актів, що регламентують діяльність суміжних підрозділів і підприємства в цілому; організація нового процесу виготовлення, обліку, зберігання, видачі, проставлення печаток і штампів на підприємстві для мінімізації ризиків безконтрольного підписання документів не уповноваженими особами, розробка інструкції, впровадження до застосування; стандартизація видаються довіреностей на підприємств, отримання витягів з ЄДРПОУ, довідок з управлінь статистики, оплата мит, виконання інших адміністративних доручень; організація процесу систематизації наявних ліцензійних, дозвільних документів підприємства;Управління платежами в системі SAP, на платформах MDG та ERP.

  • Провідний спеціаліст Управління з питань захисту персональних даних
    Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, 2015 - 2016

    1. Моніторинг дотримання прав людини у сфері захисту персональних даних, надання пропозицій представнику Уповноваженого щодо вжиття заходів контролю.2. Моніторинг чинних законів і підзаконних актів щодо їх відповідності законодавству у сфері захисту персональних даних.3. Проведення перевірок підприємств та організацій з питань персональних даних. 4. Оформлення матеріалів та складання проектів протоколів про адміністративні правопорушення у разі виявлення порушень.

  • Головний спеціаліст відділу організації та контролю за виконанням рішень
    Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у м. Києві, 2014 - 2015

    1. Аналіз діяльності юридичних осіб у різних сферах, права власності, орендних, господарських відносин, тощо.2. Листування з державними органами влади, адвокатами, підприємствами.3. Розгляд звернень громадян та надання відповідей.4. Повне супроводження судових справ у судах всіх рівнів.5. Супроводження примусової реалізації арештованого майна.6. Постійний моніторинг і аналіз діючого законодавства.7. Контроль за діяльністю територіальних відділів державної виконавчої служби, вирішення кадрових питань, проведення перевірок та надання висновків.8. Розгляд звернень громадян, підготовка доручень начальникам територіальних відділів, щодо вжиття заходів щодо відновлення порушених прав сторін виконавчих проваджень. 9. Збирання інформації та аналіз статистичних звітів.

  • Головний спеціаліст відділу організації та контролю за виконанням рішень
    Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Донецькій області, 2012 - 2014

    1. Аналіз діяльності юридичних осіб у різних сферах, права власності, орендних, господарських відносин, тощо.2. Листування з державними органами влади, адвокатами, підприємствами.3. Розгляд звернень громадян та надання відповідей.4. Повне супроводження судових справ у судах всіх рівнів.5. Супроводження примусової реалізації арештованого майна.6. Постійний моніторинг і аналіз діючого законодавства.7. Контроль за діяльністю територіальних відділів державної виконавчої служби, вирішення кадрових питань, проведення перевірок та надання висновків.8. Розгляд звернень громадян, підготовка доручень начальникам територіальних відділів, щодо вжиття заходів щодо відновлення порушених прав сторін виконавчих проваджень. 9. Збирання інформації та аналіз статистичних звітів.

  • Державний виконавець відділу примусового виконання рішень
    Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Донецькій області, 2010 - 2012

    1. Виконання аналогічних обов’язків, що й на попередній посаді; 2. Примусове виконання судових рішень, сума зобов’язань за якими становила від 5 до 10 млн. грн. Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності фізичних осіб.

  • Державний виконавець
    Гірницький відділ державної виконавчої служби Макіївського міського управління юстиції Головного управління юстиції у Донецькій області, 2007 - 2009

    1. Аналіз діяльності юридичних осіб у різних сферах, права власності, орендних, господарських відносин, тощо.2. Листування з державними органами влади, адвокатами, підприємствами.3. Розгляд звернень громадян та надання відповідей.4. Повне супроводження судових справ у судах всіх рівнів.5. Супроводження примусової реалізації арештованого майна. 6. Постійний моніторинг і аналіз діючого законодавства.

  • Економіст відділу по роботі з малим та середнім бізнесом
    Відкрите акціонерне товариство «БТА Банк», 2007 - 2007

    1. Пошук та залучення клієнтів.2. Збирання інформації та аналіз кредитоспроможності позичальника.3. Формування та надання пакетів документів у юридичну службу та службу безпеки Банку для погодження та перевірки. 4. Підготовка на погодження кредитних договорів, кредитний моніторинг.

Образование
  • A.B.C. Консалт - вивчення Англійської мови
    2018

    Постійне вдосконалення навичок техніки розмовної Англійської мови.

  • Кандидат наук з державного управління
    Донецький Державний університет управління, 2014

    кандидат наук з державного управління

  • Економіка підприємства
    Приватний вищий навчальний заклад «Макіївський економіко-гуманітарний інститут», 2014

    бакалавр (з відзнакою)

  • Судійсько - прокурорський нагляд (Юрист)
    Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2010

    спеціаліст (з відзнакою)

  • Основи ІТ
    2009

    Свідоцтво

  • Права та психології
    Приватний вищий навчальний заклад «Макіївський економіко-гуманітарний інститут», 2008
  • Економіка та фінанси
    Макіївський металургійний технікум, 2006

Информация о кандидате

  • Зарегистрирован
    6 июня, 2021
  • Последняя активность
    6 июня, 2021
  • Город
  • Зарплата
    40000 грн
  • Категории
  • Возраст
    34 Годы
  • Опыт
  • Типы занятости
  • Пол
    Мужской
  • Языки
    Английский, Русский, Ukrainian

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0