Олена

Керівник департаменту/відділу з розвитку нерухомості

0 (0)

Обо мне

  • Управлінський досвід та знання
  • Організаційні навички (опис організаційної структури, посадових обов’язків, регламенту роботи, делегування повноважень)
  • Навички з планування, бюджетування, контролю, аналізу результатів 
  • Уміння оцінити та проаналізувати привабливість об’єкту нерухомості, провести аналіз об’єкту на предмет найкращого та найбільш ефективного використання.
  • Навички з управління колективом: безпосереднє підпорядкування 14 осіб + функціональне підпорядкування 7 осіб
  • Вміння вести перемовини та домовлятися
  • Навички з укладання договорів з нерухомістю
  • Досвід з розробки системи з автоматизації бізнес процесів. Подальша робота з удосконалення ПЗ та впровадження ПЗ в роботу компанії
  • Уміння правильно оцінити стан справ (проблем/задач), швидко виявити та правильно вирішити проблему, поставити коректно завдання колективу
  • Закінчила курс навчання в «Міжнародному інституті бізнесу» з «Девелопмент нерухомості».
  • Раніше пройшла тренінги та семінари з «Управління нерухомістю», «Лідерство», «Делегування», «4 кроки до системного бизнесу» та курси з «Інтернет маркетингу»
  • Курси у EDS (Європейська школа дизайну) з напрямку «Дизайн інтер’єру»
  • Водійські права категорії «В» (є власний автомобіль)

Особисті якості

  • Високий рівень самоорганізованості та відповідальності
  • Системний підхід та стратегічне мислення
  • Чудові організаторські та лідерські якості
  • Аналітичні здібності
  • Можу працювати як у команді так і самостійно
  • Націленість на результат
  • Порядність, тактовність 

Опыт работы
  • Керуюча (Директор з управління) ТРЦ
    ГК Фокстрот Depot Development Group, 2018 - 2020

    Розробила план ефективної роботи ТРЦСкладала (щомісячно, щорічно) бюджети відповідно до організаційної структури, представляла їх на подальше узгодженняКонтролювала дотримання лімітів та бюджету стосовно статей витрат. За необхідністю обгрунтовувала обсяги додаткового фінансуванняЗалучала нових орендарів, супроводжувала процес здачі в оренду площ ТРЦ. Укладала договори оренди, контролювала дотримання комерційних умов. Узгоджувала питання щодо технічного стану, проведення ремонту,експлуатаційних вимог щодо приміщенняПровела ряд заходів щодо зменшення вакантних площ, контролювала ефективне використання площ. Досягла 100% заповненості ТРЦКонтролювала дотримання встановлених правил і умов договорів оренди усіма орендарями, що діють на території ТРЦ Проводила ряд заходів щодо погашення дебіторської заборгованості контрагентамиОрганізувала роботу працівників ТРЦ (комерційного, маркетингового, технічного відділів, бух. та фін.обліку) Контролювала виконання показників роботи працівниками ТРЦ. Розробила та впровадила систему мотивації для підлеглихРозробляла та забезпечувала виконання щомісячних маркетингових заходів в ТРЦКонтролювала належний технічний і санітарний стан будівлі ТРЦ. Провела ряд заходів щодо поліпшення технічного стану. Вирішувала технічні питання (проблеми) орендарів що виникали в процесі експлуатаціїОрганізовувала укладання договорів із сторонніми організаціями на постачання ТРЦ комунальними та експлуатаційними послугами, охороною. Контролювала роботу технічної служби (експлуатації) ТРЦРозробляла та надавала плани, бюджети та звіти щодо роботи ТРЦВзаємодіяла з контролюючими та іншими державними органамиВпроваджувала інші управлінські та організаційні рішення для поліпшення роботи ТРЦ. За два роки мого управління ТРЦ фінансовий результат ТРЦ збільшився на 25% (за період 09/2018 до 09/2020р)

  • Керівник відділу управління орендою (нерухомість)
    ГК Фокстрот, Depot Development Group, 2009 - 2020

    Організувала роботу відділу з «0»Розробила бізнес-процеси для забезпечення продуктивної роботи відділу (з укладання договорів та із взаємодії з іншими структурними підрозділами компанії)Для внутрішнього програмного забезпечення (ПЗ) з автоматизації бізнес-процесів з управління нерухомістю — створила ряд вимог. На етапі розробки ПЗ — Керівник проекту з автоматизації модуля «Облік об’єктів нерухомості, договорів з оренди/суборенди та взаєморозрахунків з контрагентами»Створила Регламент роботи для відділу оренди з ведення обліку орендних відносин. Описала/розробила посадові інструкції. Контролювала дотримання Регламенту відповідальнимиСкладала (щомісячно, щорічно) бюджети з оренди. Представляла їх на подальше узгодження. Контролювала виконання бюджетів відділом та контролювала виконання показників роботи працівниками відділуПриймала участь у розробці стратегії компанії на 1 рік, на 5 роківПровела ряд заходів щодо зменшення вакантних площ, контролювала ефективне використання площ. Досягла 96% заповненості по всім об’єктам (95 об’єктів нерухомості по всій Україні, 280 тис кв.м).Координувала підлеглих щодо ведення роботи з договорами та контрагентамиКонтролювала та координувала підлеглих щодо їх роботи із погашенням дебіторської заборгованості контрагентамиРозробила та впровадила систему мотивації для підлеглихЗалучала нових орендарів, супроводжувала процес здачі в оренду площ. Укладала договори оренди, контролювала дотримання комерційних умов. Узгоджувала питання щодо технічного стану, проведення ремонту, експлуатаційних вимог щодо приміщенняПроводила подальший контроль за належним технічним і санітарним станом приміщень що передані в орендне користування. Вирішувала технічні питання (проблеми) орендарів що виникають в процесі експлуатаціїПроводила постійний аналіз ринку нерухомості, аналіз об’єктів що є в управлінні, аналіз роботи відділуВзаємодіяла та курувала регіональні представництваВзаємодіяла з відділом реклами та маркетингу щодо питань розміщення реклами та просування  об’єктів нерухомості 

Образование
  • Міжнародний інститут бізнесу
    2021

     «Девелопмент нерухомості»

    (організатори: «Міжнародний інститут бізнесу» та освітня платформа CP School від Commercial Property)

  • менеджмент організацій
    Вінницький державний аграрний університет (ВДАУ), 2003

Информация о кандидате

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0