Обо мне

«Слухати» та «відчувати» людей, з реалізацією «авто мрії»

Якщо треба знайти «голку в сіні» — знайду, й не одну

Компьютерные навыки

Microsoft Windows, OpenOffice.org, Microsoft Outlook, Outlook, Internet

Водительское удостоверение

Водійське посвідчення категорії В, безаварійний досвід водіння 13 років

Увлечения и интересы

Спорт, юриспруденція, авто, зброя

Личные качества

Оперативність, комунікабельність, терпіння, вміння працювати з великими обсягами інформації, перемикатися між процесами, здатність швидко сприймати, аналізувати інформацію та вчитися новому

Опыт работы
  • Головний спеціаліст відділу моніторингу вирішення соціально-економічних проблем
    УСЗН Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації, 2021 - 2021

     підготування відповідей на запити та звернення громадян, юридичних осіб; координатор відділу координації надання соціальних послуг та гендерної рівності; організації та проведення нарад в управлінні, з надавачами соціальних послуг; проведення прийому громадян; підготування та виконання доручень/ запитів керівного складу КМДА, СРДА, Мінсоцполітики (через АСКОД); відслідкування змін та актуальності законодавства України.

  • Провідний документознавець відділу організаційної діяльності та роботи ДСК
    РВ ФДМУ по Київській, Черкаській та Чернігівській областях, 2020 - 2020

    написання та розміщення постів в Фейсбуці, Телеграм;написання статей для ЗМІ;збір та узагальнення інформації для доповідей, виступів керівника;організація зустрічей, прес-сніданків, інтерв’ю з приставниками ЗМІ та комерційний організацій;організації та ведення документації;вивчення та відстеження Законодавчої бази України в напрямку внутрішнього аудиту.

  • Менеджер зі збуту
    ТОВ "УЛФ-ФІНАНС" (ХАПАЙ), 2019 - 2019

    робота з лідами через Binotel та CRM-системою («холодними» та «теплими»);робота з клієнтами (консультація, підбір/пошук, організація огряду предмета лізингу);перевірка на благонадійність та аналіз клієнтів, постачальників/продавців з використанням відкритих та внутрішніх джерел (УБКІ, Судова влада, АСВП та інші);робота з CRM-системою;взаємодія з відділом ризиків/СБ, бек-офісу та іншими відділами;робота з продавцями (юридичними та фізичними особами);проведення та контроль угоди з видачею зареєстрованого та застрахованого предмета лізингу клієнту.

  • Помічник адвоката
    Адвокатське бюро , 2019 - 2019

    підготовка та подача документів (клопотання, заяви, технічна документація) в державні органи (департаменти, ЦНАП, регістратори);підготовка нотаріальних документів (договори, довіреності, заяви) та організація проведення нотаріальних дій з клієнтами;аналіз, розробка та супровід договорів тощо;робота з реєстрами міністерств, судової влади;виконання особистих доручень адвоката;контроль виконання поставлених завдань

  • Фахівець з управління активами
    ТОВ "АСТРА-ЛІЗИНГ", 2017 - 2018

    робота з клієнтами (консультація, підбір, пошук предмета лізингу, реєстрація та передача предмета лізингу клієнту, а також подальший супровід клієнта);робота з постачальниками (аналіз, розробка, супровід договорів й т.д.);перевірка на благонадійність нових та діючих клієнтів, постачальників/продавців (з використанням відкритих та внутрішніх джерел);організація роботи з банками (ділове листування, запити, отримання кредитів);організація та проведення фінансового моніторингу;робота з профільними державними органами компанії (Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторинг, сервісні центри МВС України);робота над Законодавчою базою України, Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторинг

  • Менеджер з адміністративної діяльності
    ТОВ "АСТРА-ЛІЗИНГ", 2016 - 2017

    робота з клієнтами (консультація, підбір, пошук предмета лізингу, реєстрація та передача предмета лізингу клієнту згідно чинного законодавства України, а також подальший супровід клієнта);робота з постачальниками (аналіз, розробка, супровід договорів й т.д.);перевірка на благонадійність нових та діючих клієнтів, постачальників/продавців (з використанням відкритих та внутрішніх джерел);організація роботи з банками (ділове листування, запити, отримання кредитів);організація та проведення фінансового моніторингу;організація та ведення документообігу компанії;забезпечення офісу;робота з профільними державними органами компанії (Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторинг, сервісні центри МВС України);робота над Законодавчою базою України, Нацкомфінпослуг, Держфінмоніторинг.

  • Начальник відділу внутрішнього аудиту
    ТОВ «ДЕЛЬТА-СЕК'ЮРИТИЗ», 2012 - 2015

    складання плану перевірок та їх проведення по відділам компанії;робота над Законодавчою базою України та НКЦПФР;написання положень, інструкцій;заміщення начальника відділу супроводу операцій з цінними паперами з частковим виконанням нижчеописаних зобов’язань;часткове виконання обов’язків фахівець відділу супроводу операцій з цінними паперами

  • Фахівець відділу супроводу операцій з цінними паперами
    ТОВ «ДЕЛЬТА-СЕК'ЮРИТИЗ», 2012 - 2012

    оформлення та супровід операцій з цінними паперами (заявки, договори, акти, розпорядження і т.д.);складання та подача профільної звітністю компанії (нерегулярна, місячна, квартальна) до регулюючих органів;робота з профільними державними органами компанії (НКЦПФР, Розрахунковий центр, АРІФРУ), СРО (АУФТ), фондові біржі (Перспектива, ПФТС), депозитарними установами, банки;робота з системою моніторингу фондового ринку, загальнодоступній інформаційній базою даних НКЦПФР

  • Секретар
    СК «Дельта життя», 2007 - 2012

    планування, координація та ведення робочого графіка керівника;підготовка засідань та нарад, які проводить керівник;організація та ведення документообігу компанії, дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації;організація поїздок та відряджень керівництва, співробітників компанії (здійснення візової підтримки, бронювання готелів і т.д.);робота з офісною технікою;виконання інших доручень безпосереднього керівника

  • Асистент Голови Правління
    ЗАТ «Укрмото» (ЗАТ «ХК «Укртехнопром»), 2008 - 2009

    планування, координація та ведення робочого графіка керівника;підготовка засідань та нарад, ведення протоколів;здійснення контролю за виконанням працівниками компанії виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання вказівок та доручень керівника, взятих на контроль;складання та редагування ділових листів для керівництва;організація та ведення документообігу компанії, з дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації;організація поїздок та відряджень керівництва, приїзду іноземних партнерів та клієнтів (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок та інше);виконання інших доручень безпосереднього керівника

  • Асистент Генерального директора
    Компанія «Альцест», 2007 - 2008

    прийом та розподіл вхідних дзвінків, робота з офісної технікою;обробка вхідної та вихідної інформації, ділове листування;підготовка документів для отримання віз;бронювання квитків, готелів для керівників;підготовка та складання адміністративних, фінансових наказів, розпоряджень, протоколів;робота з Законодавчою базою України;оформлення наказів та звітів про відрядження;розробка звітних форм;підготовка презентацій, звітів.

  • Серетар, офіс-менеджер
    ТОВ «АВІ», 2004 - 2006

    прийом та розподіл вхідних дзвінків, робота з офісною технікою;обробка первинної вхідної інформації, накази, ділове листування;ведення переговорів з відвідувачами особисто та по телефону;бронювання квитків, готелів для керівників і співробітників;маркетингові дослідження;пошук кадрів для компанії та проведення співбесіди з ними, ведення кадрових наказів;підготовка документів для отримання віз;виконання особистих доручень керівника, пошук «потрібної інформації»;закупівля канцелярського і господарських товарів, витратних матеріалів для складу;організація зустрічей, заходів;співпраця з державними установами

  • Оператор комп’ютерного набору у відділі АСУ
    Київська міська онкологічна лікарня, 2000 - 2004

    прийом та обробка інформації, документів Головного управління охорони здоров’я, Міністерства охорони здоров’я України;допомога в оформленні дисертацій, документів, виписок, звітів, доповідей, презентацій лікарям, завідувачам відділень та іншим;листування з пацієнтами через консультації лікарів;ведення документів при акредитації закладу, відділень і інше

Образование
  • Право
    - Київський національний університ ім. В. Гетьмана, 2020
  • Державна служба фінансового моніторингу України, сертифікат фахівця Фінансового моніторингу
    2016
  • • НКЦПФР, сертифікат торговця цінними паперами
    2015
  • • НКЦПФР, сертифікат торговця цінними паперами
    2012
  • Фінанси
    - Інститут післядипломної освіти Національного авіаційного університету, 2012
  • Технолог шкіри і хутра
    - Київський університет технологій та дизайну України, 2000

Информация о кандидате

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0