Сьомка

Директор з персоналу, начальник відділу персоналу

0 (0)

Обо мне

Довгостроковий досвід роботи з кадровою документацією, наявність лідерських та управлінських навичок

Успішне керування колективом видавництва  та відділом кадрів 

Успішний пошук та підбір кадрів на вакансії видавництва

Успішно пройшла перевірки Управління праці, прокуратури, державної аудиторської служби

За час моєї роботи  з боку контролюючих та перевіряючих органів не було жодного суттєвого зауваження, яке могло б призвести до великих штрафних санкцій

Водійське посвідчення

Водійські права категорії В

Особисті якості

Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, ініціативна, уважна до деталей.

Вмію працювати з великою кількістю інформації та документації,

вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю. здатна швидко навчатись новому

Захоплення та інтереси

Захоплююсь автомобільним спортом (ралли), вишиваю ікони

Комп’ютерні навички

 

ПК на рівні користувача (Windows, MS Office. Internet Explorer, 1C Кадри, M.E.Doc)

 

Мета

Отримання цікавої роботи за фахом з перспективою особистісного, професійного та кар’єрного зростання.

Опыт работы
  • Керівник відділу персоналу
    Видавництво, 2016 - 2019

      Кадрове діловодство:ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийняття, звільнення, переведення, штатний розклад, відпустки, відрядження, лікарняні листи тощо);оптимізація кадрового адміністрування;оформлення особових справ, ведення та заповнення трудових книжок;облік робочого часу;складання трудових договорів, регламентуючих документів;формування та оптимізація фонду оплати праці;участь у розробці політик та заходів видавництва в сфері кадрового діловодства;контроль виконання трудового законодавства;взаємодія з контролюючими органами, фондами;консультування працівників видавництва з питань трудового законодавства та кадрових питань;аудит, методичне керівництво та контроль діяльності відділу.  Підбір персоналу:співпраця з центрами зайнятості, та вищими навчальними закладами згідно із запитами підрозділів видавництва;проведення співбесід та тестування кандидатів, що претендують на роботу в видавництві;видача висновків професійної придатності;планування найму співробітників.Організація навчання і перепідготовки співробітників видавництва:з’ясування потреби в проведенні того чи іншого типа навчання;виконання комплексу робіт по підвищенню кваліфікації і розвитку ділової кар’єри співробітників;організація виробничої практики студентів вищих навчальних закладів ;  Оптимізація організаційної структури компанії:розробка оптимальної організаційної схеми;проведення реструктуризації видавництва відносно кадрів;переміщення співробітників всередині структурних підрозділів видавництва;ротація персоналу;координація кар’єрних просувань і нових призначень всередині видавництва.Подача кадрової звітність.Ведення зарплатного та страхового проектів

  • Провідний спеціаліст відділу оздоровчих заходів та соціальних послуг
    Обухівська міжрайонна виконавча дирекція Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, 2005 - 2013

     Ведення діловодства організації (вхідна, вихідна кореспонденція, листи, накази ), ведення кадрових питань ( оформлення наказів на прийом, звільнення, переведення, оформлення лікарняних, відпусток, ведення табелів робочого часу, оформлення та зберігання трудових книжок та особистих справ, складання та ведення штатного розпису), прийом квартальних звітів від страхувальників (більше 5000 організацій і ФОПів), проведення ревізій на підприємствах.Маю досвід роботи з перевіряючими та контролюючими органамиМаю знання КЗпП України та інших законів на основі яких здійснюється ведення кадрового діловодства.  

  • PR-менеджер
    ПП Сквід, 2004 - 2004

    Пошук та робота з клієнтами , документальне оформлення замовлень

Образование
  • Директор по персоналу
    2017

    Бізнес — курс  по  професійній перепідготовці в галузі управління персоналом

  • Кадровик - аудитор, Начальник відділу кадрів
    2014

    Юридичне та документальне ведення кадрового обліку та діловиробництва

  • Магістр з менеджменту організацій, факультет менеджменту та економіки
    Національний університет харчових технологій, 2004

    Магіст

Информация о кандидате

  • Зарегистрирован
    6 июня, 2021
  • Последняя активность
    6 июня, 2021
  • Город
  • Зарплата
    18000 грн
  • Категории
  • Возраст
    39 Лет
  • Опыт
  • Типы занятости
  • Пол
    Женский
  • Языки
    Английский, Немецкий, Русский, Ukrainian

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0