Святослав Олександрович

Начальник структурного підрозділу компанії

0 (0)

Обо мне

1)  Управління системою різноманітних об’єктів нерухомості, що розташовані на території всієї Україні (житлові та нежитлові приміщення, окремо стоячі будівлі та вбудовані приміщення, бізнес-центри, торгово-розважальні центри, житлові комплекси, заводи та інші промислові об’єкти, земельні ділянки та інше) (більше 500 об’єктів / 100 тис. кв.м.).

 

2)  Супроводження дохідної та витратної оренди.

 

3)  Досвід роботи із «проблемними» об’єктами нерухомості, зокрема забезпечення встановлення контролю над обумовленими об’єктами.

 

4)  Здійснення діяльності в частині забезпечення фінансового контролю, а саме:

  • проведення моніторингу цін щодо предмету закупівлі, аналіз організаційної структури підприємства на предмет необхідності проведення закупівлі;
  • проведення конкурсних відборів, тендерів тощо;
  • проведення перевірки та погодження господарських договорів, зокрема дохідної та витратної оренди;
  • проведення перевірки платіжної документації (в т. ч. документів, що підтверджують факт проведення господарської операції) на предмет відповідності укладеним договорам, нормам чинного законодавства;
  • здійснення розподілу витрат (сплат) за статтями затвердженого бюджету, забезпечення умов за його дотриманням;
  • формування планового бюджету підприємства в частині CASH FLOW, CASH IN, CASH OUT із деталізацією за статтями витрат та доходу (в т. ч. перевірка інформації, отриманої від структурних підрозділів);
  • розгляд пропозицій від структурних підрозділів щодо необхідності внесення змін (збільшення) діючого бюджету;
  • формування бюджетів під окремі проекти (розрахунки доцільності перевезень, ущільнення складських та інших приміщень, періоди окупності приміщень та інше);
  • здійснення фінансового моніторингу за діяльністю дочірніх підприємств роботодавця (в т. ч. погодження платежів, укладення договорів та інше).

 

5)  Організація проведення: будівельних та ремонтних робіт, технічного обслуговування, переїздів та організації робочих місць, перевезення основних засобів, укладення та супроводження різноманітних господарських договорів, зокрема із прямими постачальниками енергоресурсів та іншими комунальними підприємствами.

 

6)  Наявний досвід взаємодії із правоохоронними органами, різноманітними державними службами, зокрема із інспекціями ДАБІ, природних монополістів та виконкомів органів місцевого самоврядування.

 

7)  Управління автопарком (більше 75 транспортних засобів).

 

8)  Організація обліку та контролю за основними засобами, що розташовані на території всієї Україні, зокрема організація проведення інвентаризацій (більше 40 тис. основних засобів).

 

9)  Досвід проведення передпродажної підготовки основних засобів, зокрема об’єктів нерухомості. Організація показів об’єктів нерухомості потенційним покупцям. Проведення консультацій потенційним покупцям щодо технічних характеристик об’єктів нерухомості. Організація передачі об’єктів нерухомості покупцям.

 

10)   Досвід управління персоналом (більше 45 працівників) та координації дій із іншими підрозділами підприємства.

 

11)    Управління системою, що знаходиться у стадії ліквідації (в умовах постійного скорочення витрат та персоналу).

 

12)   Управління архівом (більше 400 тис. сформованих та взятих на облік архівних справ).

 

13)    Управління канцелярією із середньомісячним обсягом в 1,5 тис. одиниць вихідної кореспонденції та більше 4 тис. вхідної кореспонденції. Супроводження основної діяльності підприємства.

 

14)  Наявні знання Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», нормативних актів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Національного банку України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Кримінального кодексу України, Податкового кодексу України, Кодексу законів про працю України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Правил організації діловодства та архівного зберігання документів та інших нормативних актів, що регулюють питання, які знаходяться в моєму підпорядкуванні.

 

15)  Наявний досвід роботи в області інтернет-маркетингу в частині SEO-оптимізації, зокрема формування семантичного ядра, SEO-копірайтинг.

Комп’ютерні навички

Досвідчений користувач ПК, зокрема на професійному рівні можу користуватися програмними продуктами Microsoft Office, Adobe Photoshop, KOMPAS, AutoCAD, Rhinoceros (3D моделювання), АБС Б2, а також багатьма іншими програмними продуктами, що використовуються для систематизації даних, обробки графічної та текстової інформації.

Наявний досвід у адмініструванні та розвитку сайтів (SEO-оптимізація, в т.ч. SEO-копірайтинг).

Особисті якості

Організований; відповідальний; цілеспрямований; практик, який орієнтований на результат; допитливий; принципово порядний; працьовитий; комунікабельний; самокритичний; командно-орієнтований; педантичний; схильний до аналітики; креативний; стійкий до стресових ситуацій. 

Захоплення та інтереси

Філософія, соціологія, психологія, нейропсихологія, нейрофізіологія, історія, культурологія, релігієзнавство.

Додатковий досвід роботи

  •   наявний досвід відкриття (створення) підприємств;
  •   юридичне супроводження підприємств;
  •   наявний досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу.

Опыт работы
  • Головний експерт Відділу підтримки активів Адміністративно-господарського департаменту
    АТ "ВТБ БАНК", 2019 - 2020
  • Провідний професіонал адміністративно-господарського управління
    ПАТ "КБ "ХРЕЩАТИК", 2019 - 2020

    (за зовнішнім сумісництвом)

  • Начальник Адміністративно-господарського управління
    ПАТ "БАНК ФОРУМ", 2011 - 2019

    провідний спеціаліст Відділу експлуатації та енергозабезпечення Управління розвитку Департаменту загальної підтримки (23.11.2011-02.07.2012);провідний спеціаліст Відділу управління нерухомістю Управління загальної підтримки регіонів Банку Департаменту загальної підтримки (02.07.2012-01.03.2013);головний спеціаліст Відділу управління нерухомістю Управління загальної підтримки регіонів Банку Департаменту загальної підтримки (01.03.2013-01.08.2013);головний спеціаліст Відділу оренди та адміністрування комунальних послуг Управління нерухомості Департаменту загальної підтримки (01.08.2013-15.12.2014);заступник начальника Управління справами (15.12.2014-03.05.2017);начальник Адміністративно-господарського управління (03.05.2017-08.05.2019). 

  • Начальник адміністративно-господарського відділу
    ПАТ КБ "ЄВРОБАНК", 2017 - 2018

    (за зовнішнім сумісництвом)

Образование
  • Автоматизоване управління технологічними процесами, факультет автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій
    Київський національний університет будівництва і архітектури, 2011

Информация о кандидате

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0