Вікторія

НR manager, асистент керівника, івент менеджер

0 (0)

Обо мне

• Знає комп’ютер ( Microsoft Office Word, Excel, SAP, MS PowerPoint, QD Pro, Project Expert, ARIBA (Easy Buy), ASANA, Cake HR, Visio, Askod electronic document management system, Photoshop). • Наявність біометричного закордонного паспорту. • Водійські права категорії «В», досвід керування автомобілем 8 років.

Опыт работы
  • Hr manager
    Jaguar Soft, 2021 - 2021

    розробка опитувальників для проведення співбесід (для різних посад);розробка граматичних тестів для перевірки знання мови кандидатів;взаємодія з керівниками департаментів;робота із job сайтами (створення текстів під кожну вакансію та розміщення вакансій, слідкування за своєчасною оплатою щодо розміщення вакансій на сайті, прямий пошук  кандидатів на сайті);ведення повного циклу пошуку персоналу — від прийняття заявки на пошук кандидата до виходу кандидата на роботу;CV screaning;проведення співбесід по телефону;організація та проведення співбесід; проведення співбесід на іноземних мовах;надання зворотнього зв’язку; формування необхідних звітів за запитом керівництва;проведення навчання  адаптації (on-boarding) для нових співробітників;оперативне та якісне закриття вакансій різного рівня.

  • Офіс - менеджер, рекрутер
    ТОВ ФК «Динеро», 2020 - 2020

     Як офіс-менеджер:ведення документобігу: прийняття документів, робота з вхідної та вихідної кореспонденцією (регістрація у журналах тощо);координація та проведення відправки документів (Нова пошта, Укрпошта) ;прийом телефонних дзвінків;прийом відвідувачей (кава, чай);організація зустрічей та їх координація;ведення протоколів зустрічей керівництва;створення презентацій;приготування кави/чаю керівництву;     організація документообігу та  діловодства;друк та регістрація офісних наказів, протоколів тощо; загальна адміністративна підтримка офісу;замовлення канцелярії, господарських товарів, мебелі, води, фруктів, кави, солодощів в офіс; вирішення побутових доручень від керівництва компанії; координація та контроль роботи прибиральниць та кур’єрів;виконання інших доручень керівника; створення замовлень на покупку в програмі ASANA. Як рекрутер:робота з даними у програмі Cake HR;    розміщення інформації щодо пошуку персоналу на спеціалізованих сайтах;проведення співбесід;пошук та підбір персоналу;оперативне та якісне закриття вакансій різного рівня;ведення повного циклу пошуку персоналу — від прийняття заявки на пошук кандидата до виходу кандидата на роботу;взаємодія з керівниками департаментів; формування необхідних звітів за запитом керівництва.

  • Асистент PR відділу, персональний асистент HR директора, асистент тренінг -менеджера
    Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ, 2013 - 2019

    створення замовлень на покупку у системі SAP & Ariba Easy Buy; • обробка вхідної та вихідної інформації (телефонні дзвінки, пошта, факс); • складання договорів, додатків, внесення їх в систему електронного візування АСКОД, контроль за вчасністю завізування договорів та вчасністю їх передачі підрядникам та архіваріусу; • складання первинної документації для складу та бухгалтерії; • складання ділових паперів; • проведення платежів — контроль за вчасністю оплат, комунікація із контрагентами щодо статусу оплат, ведення реєстру оплат; • співпраця з рецепшен (при необхідності) — координація відправок на регіони; • зустріч гостей; • координація організації відряджень — бронювання квитків, готелів, замовлення транспорту;організація прес турів ( 4 рази на рік); • створення звітів по відрядженням; • контроль за дотриманням графіку зустрічей, складання графіку нарад; • контроль за виконанням графіку відпусток відділу; • переклад з англійської мови на українську/ російську/чеську і навпаки необхідні документи підтримки; • організація та проведення корпоративних заходів для співробітників (від 20 — 10 000 осіб); • координація проектів відділу, участь у їх виконанні; • замовлення продукції та контроль її доставки на локацію; • замовлення сувенірної брендованої продукції (затвердження бюджетів, затвердження макетів та контроль за якісним та вчасним виконанням підрядником замовлення); • проведення аудитів з якості функціонування процесів відділу (Nestle Management Quality System) як головний аудитор — проходження тренінгів для аудиторів, проведення аудитів, участь у зовнішніх та внутрішніх аудитах; створення звітів про аудит; • з командою рекрутерів участь у підборі практикантів на літню практику 2015 року в Нестле та на весняну практику 2017 р. (участь на ярмарках вакансій, CV скрінінг, телефонне інтерв’ю, проведення співбесід, надання зворотного зв’язку, проведення оцінки згідно моделі компетенцій компанії); — проведення співбесід на різні рівні посад;• проведення тендерів; • ведення протоколу нарад; • написання/ редагування/ переклад/текстів для внутр. розсилки для співробітників (PR Inform — Nestle inform); • дотримання графіку вчасності відправки PR Inform співробітникам; • проведення on -boarding (адаптації) програм для нових співробітників відділів; • ведення внутр. сайту (контроль за наповненням контенту, редагування); • участь з маркетинг командою в активностях брендів.

Образование
  • Fire fighting, First Aid training (medical), Recruitment base, Time Management, Presentation skills, Effective communications, Project management, Competency Base Interview (Recruitment), Negotiation skills, Creative Thinking, Impact & Convince Others, De
    2019
  • Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності та бізнес адміністрування
    Національний університет харчових технологій , 2012
  • гід-екскурсовод, секретар-референт
    Ліцей туризму Інституту туризму ФПУ м. Києва , 2007

Информация о кандидате

  • Зарегистрирован
    14 августа, 2021
  • Последняя активность
    14 августа, 2021
  • Город
  • Зарплата
    27000 грн
  • Категории
  • Возраст
    34 Лет
  • Опыт
  • Типы занятости
  • Пол
    Женский
  • Языки
    Английский, Немецкий, Французский, Русский, Ukrainian, Чешский

Подробный рейтинг

Общий рейтинг:
0
Опыт:
0
Знания:
0
Желание работать:
0
Коммуникабельность:
0