У сучасному світі суспільству вдалося стерти кордони між різними професіями. Замислюючись про те, де можна застосувати отримані в університеті знання на ділі, важливо пам'ятати, що більшість спеціальностей є універсальними і підійдуть для роботи на кількох посадах одночасно.
Наприклад, в сферу телекомунікацій або колл-центр можуть без проблем влаштуватися не тільки електротехніки, а й програмісти, юристи, бухгалтери і навіть продавці. Тому, якщо ви маєте за плечима досвід роботи з відповідних спеціальностей, то при складанні резюме, слід врахувати, що можливо на новій посаді вам потрібно буде продавати або надавати юридичну підтримку відділу.
В цілому, до резюме в сфері телекомунікацій пред'являються загальні вимоги. Які саме, ми описали нижче.
Дотримуйтеся кілька простих правил, щоб ваше резюме допомогло вам отримати бажану посаду. Серед них:
доступне і зрозуміле виклад інформації, без зайвої перевантаженості і "водності" тексту;
вказівка конкретної інформації про себе та своїх навичках;
опис ваших досягнень, які можуть вплинути на прийняття позитивного рішення по вашій кандидатурі;
поєднання ділового стилю зі звичайним "людським" викладом, без вживання шаблонних фраз.
Рекомендуємо вам один раз витратити час і постаратися скласти якісне резюме, повірте, ваші труди швидко дадуть результат. Роботодавці не люблять шаблонності, особливо цей відноситься до сфери телекомунікацій, тому, якщо ваш документ буде правильним і оригінальним, то він приверне до себе увагу багатьох з них.
Підбір штату фахівців для колл-центру ви можете здійснити на сайті bee.ua, вивчивши резюме здобувачів або розмістивши власне оголошення про нову вакансію. Другий варіант особливо зручний, якщо ви хочете щоб люди самостійно відгукнулися на вашу пропозицію. В цьому випадку в оголошенні необхідно вказати основні вимоги до професійних, особистісних якостей кандидатів, їх знань і навичок. Чим зрозуміліше буде позначено, який саме працівник вам потрібен, тим ефективніше буде проходити відбір кандидатів. Якщо вашому колл-центрі оператору потрібно буде щось продавати, то краще віддавати перевагу людям, які орієнтовані на результат.