Про мене
Дослідження ринку, продуктів і конкурентів.
Формування продуктової матриці.
Вивчення цільової аудиторії, проведення досліджень ЦА.
Регулярний моніторинг інноваційних рішень.
Формування пропозицій при зміні потреб ЦА.
Відстеження ключових світових і регіональних трендів.
Досвід управління командою.
Досвід управління проектами.
Досвід складання річного маркетингового бюджету.
Досвід оцінки ефективності маркетингових інструментів / кампаній.
Здатність встановлювати ефективні комунікації.
Відкрита життєва і професійна позиція.
Уміння працювати в режимі багатозадачності.
Управлінські навички.
Обязанности
Проекти з просуванням продуктів банку: Фаст-кредити, Мікро-кредити, Карткові продукти, Промо-кампанії по ДІУ і Рефінансуванню, акція з Вестерн Юніон, Київстар, Шоколадні умови тощо Проект: «Банк, якому довіряють» впровадження іміджевої реклами Банку Проект «MONEYBOOM» (кредитування населення).
Планування та реалізація стратегії маркетингових комунікацій Банку, контроль ефективності Формування бюджету з маркетингових комунікацій та оптимізація їх витрат Підготовка пропозицій щодо оптимізації їх витрат. Підготовка пропозицій щодо оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій, взаємодія з партнерами в рамках організації зовнішніх заходів (спонсорство, виставки, конференції).
Маркетинг / рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду. Підготовка, організація різних заходів (професійних виставок, VIP-зустрічей, семінарів та конференцій). Розробка матеріалів для комунікацій про існуючі переваги продуктів та послуг Банку. Створення рекламних макетів для Банку та їх розміщення в пресі, спец виданнях, в мережі Інтернет, в ліфтах житлових будинків, вагонах метрополітену, реклама на ТБ і радіо.
Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень і філій банку; оформлення вивісок, лайт-боксів.
Ведення сторінок в соціальних мережах: Facebook, Instagram.
Написання новин, прес – релізів, контент новин (робота з написання та редагування статей та інформаційно – рекламних матеріалів для ЗМІ).
Розробка і запуск рекламної кампанії зарплатного проекту (картковий бізнес).
Підготовка текстових та презентаційних, інформаційно – рекламних матеріалів, відповіді на запити журналістів, написання прес – релізів.
Робота з агентствами – підрядниками: участь в підготовці та виготовлення радіо – телевізійної реклами; зовнішня реклама; сувенірна і поліграфічна продукція; світлова, електронна.
Личные качества
Комунікабельний, старанний, ініціативний, працелюбний, порядний та сумлінний при виконанні завдань.
Компьютерные навыки
Офісні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint; видавничі програми: QuarkXPress; комп’ютерний дизайн CorelDraw; клієнти електронної пошти: Outlook Express, The Bat; браузери: Internet Explorer, Opera, Maxthon та ін.
Цель
Одна з важливих речей на роботі, це можливість працювати в команді. Бажання працювати з професійними, досвідченими, працьовитими людьми, доповнити свій професійний внесок у колектив та докласти всіх зусиль, щоб в результаті чого з кращих в собі і в своїх колег по команді були виконані всі поставлені цілі в роботі та досягнуті високі результати.
Бажання застосувати раціональні принципи спільної роботи, як це було зроблено мною на попередніх місцях роботи.
- Провідний фахівець з маркетингу / Управління розвитку бізнесуАТ „Український банк реконструкції та розвитку”, 2020 - 2021
Складання маркетинг-плану: мета для кожного заходу по бізнес-підрозділам: бюджет, що планується на маркетингові заходи; вибір конкретних засобів поширення; формування календарного графіку розміщення.Участь в розробці нових продуктів банку, дослідження ринку, розробка стратегії запуску нового продукту, супровід продукту при запуску і життєвого циклу.Участь в диверсифікації клієнтського портфеля, розробка маркетинг-стратегії для роботи з різними клієнтськими сегментами банку.Моніторинг інформаційного поля банку, створення позитивного і грамотного іміджу установи.Моніторинг активності конкурентів (новинна активність, активність в соціальних мережах, продуктова активність, акції,та ін.).Стимулювання збуту продуктів компанії (розробка та проведення акцій / спеціальних пропозицій для клієнтів, партнерів і агентів).Узгодження продуктів і стратегій з внутрішніми службами банку, захист на Правлінні та комітетах.Створення та захист маркетинг-бюджету.Висвітлення основних подій і заходів бізнесу. Конкурентна перевага бізнес Банку для можливості зростання рівня продажів та залучення як Банк №1 для клієнта.Виявлення потенційного і реального клієнта, портрет споживача.Визначення стратегічних напрямків сайту Банку: аналіз сайтів банків-конкурентів, сегменту бізнесу. Визначення основних виконавців-підрядників, структурування, участь в розробці, оптимізація.
- Менеджер з маркетингу / Департамент розвитку та маркетингуАТ "ТАСКОМБАНК, 2018 - 2020
Участь у плануванні стратегії розвитку та оптимізації бізнес процесів.Моніторинг і аналіз ринку банківських послуг. Складання та ведення проектної звітності / та звітності по бюджету з маркетингових заходів.Розробка та впровадження тригерних e-mail повідомлень етапами воронки продажів. Аналіз / моніторинг банків-конкурентів у напрямку бізнесу. Портрет клієнта. Побудова маркетингової стратегії для направлення на основі цінностей Банку.Аналіз бізнесу, аналіз конкурентів, визначення цільової аудиторії; портрет споживача.Аналіз ефективності маркетингових заходів та каналу комунікацій, підготовка звітів та аналітики щодо активності конкурентів.Розробка та впровадження маркетингової стратегії, управлінням брендом Банку.Створення контенту відповідно до запитів команди.Створення типових зображень і дизайн елементів.Створення landing-сторінок для сайту, сторінок в соціальних мережах та online просування (рекламні банери, розсилки / т.д.)Підготовка та публікація рекламних та навчальних матеріалів за продуктами та їх програмою.Участь в проектах, спрямованих на розповсюдження інформації продуктів та їх програмою.Наповнення сайту, комунікація з підрядними організаціями.Нові landing збільшили конверсію відвідувачів при незмінному рівні витрат на лідогенераціі.Розробка проектів та їх впровадження. Участь у плануванні стратегії розвитку та оптимізації бізнес-процесів. Постановка і контроль виконання завдань підрядниками.Оптимізація, аналіз контенту; супровід маркетингових заходів; відстеження статистики сайту, landing page.Проведено різні аналітичні процеси (сезонність, середній чек, аналіз клієнтської бази, аналіз воронки продажів та ефективність маркетингових заходів).
- Менеджер з маркетингу / Управління роздрібного бізнесу (Retail)ПАТ "РАДАБАНК", 2016 - 2018
Бюджетування та оптимізація витрат на маркетингові заходи, медіа-планування. Розробка маркетинг бюджету з просування послуг Банку посегментно. Розробка і запуск комплексних / локальних рекламних кампаній на підтримку ключових продуктів / послуг. Розробка тактики комунікації в розрізі продуктових сегментів Банку.Промо-матеріали для акцій: плакати, буклети брошури, зображення в месенджери, банери для постів в соцмережі, банери для банкоматів / т.д.Корпоративні презентації;Забезпечення іміджевою сувенірною продукцією;Підготовка звітності з продажів продуктів;Формування лояльності клієнтів;Листівки для імейл-розсилки клієнтам та партнерам;Організація та проведення навчання менеджерів з продажів;Дизайн-концепція карт-продуктів;Відео, слайд шоу, робота з відео редакторами.Збільшення лояльності споживачів, підвищення рівня знання ТМ, зростання роздрібних продажів, розширення географії продажів, поліпшення громадської думки; Збільшено на 40% по кількості великих корпоративних клієнтів; Подяки та нагороди за участю на виставках, семінарах, конференціях і т. д.
- Спеціаліст з маркетингу / Відділ маркетингу та рекламиПАТ "Промислово-Фінансовий Банк", 2014 - 2016
Дослідження ринку, сегментація, стратегія позиціонування, розвиток банківських продуктів, маркетингове планування, розробка рекламних планів. Підтримка роздрібної мережі Банку. Відкриття нових відділень. Розробка і впровадження стандартів фірмового стилю, бренд бук. Внутрішня комунікація, служба підтримки, робота з сайтом. Впровадження проекту Інтернет-банкінгу. Інформаційне наповнення сайту, робота з соціальними мережами. Бюджетування, договірна діяльність, звітність. Оптимізація процесів, зниження витрат.Маркетинговий висновок Банку на ринку. Розробка елементів візуальної комунікації Банку (брендинг, дизайн точок продажів, стандарти реклами та ін.)ПАТ “Промислово-фінансовий банк” зайняв лідируючі позиції по роботі з підприємствами експортерами / імпортерами. Значно доповнена продуктова лінійка, розширено мережу відділень Банку.Підводячи підсумки за фінансовими показниками в III кварталі 2016 року, тривало зростання фінансових показників діяльності Банку, обсяги активів Банку.
- Фахівець з маркетингу / Відділ маркетингу / Департамент розвиткуПАТ "Всеукраїнський Банк Розвитку", 2010 - 2014
Організація, проведення, аналіз результатів досліджень ринку в розрізі існуючих, перспективних банківських продуктів і послуг з метою виявлення переваг споживачів.Розробка, реалізація, аналіз та коригування короткострокових і довгострокових планів маркетингових заходів. Аналіз клієнтської бази. Розробка нових банківських продуктів / послуг, способів їх просування і позиціонування на ринку. Участь в реалізації рекламних заходів та аналіз їх ефективності. Контроль якості офіційного сайту банку: аналіз, наповнення та просування сайту, маркетинг.2010-2011р., ПАТ “Всеукраїнський банк розвитку” активне відкриття дирекцій та відділень у Києві, Донецьку, Львові, Харкові, Запоріжжі, Луганську.2012-2013р., Розширено мережу точок продажів ПАТ “Всеукраїнський банк розвитку” в Одесі, Сумах, Дніпропетровську, Полтаві, Миколаєві, Хмельницькому та в Криму (відділення банку в Сімферополі, Севастополі та Балаклаві).2013-2014р., ПАТ “Всеукраїнський банк розвитку” переможець в ТОП рейтингу “кращі українські банки”, (банківський “Оскар”), під егідою провідного українського економічного видання «Інвест-газета» – «UKRAINIAN BANKER AWARDS 2014».
- Спеціаліст, ведучий менеджер з маркетингу / Департамент маркетингу BNP ParibasАКІБ "УкрСиббанк", 2006 - 2010
Розробка медіа стратегії Банку: складання і ведення річного контроль / бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних та поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії. Медіа-планування: контроль реалізації медіа плану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ. Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових і підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіа-переваг; аналіз реклами конкурентів. Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду Банку.Брендинг: підвищення пізнаваності і лояльності до бренду; забезпечення та дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами. Робота з агентствами підрядчиками: виготовлення радіо телевізійної реклами, зовнішня реклама, сувенірна і поліграфічна продукція, світлова, електронна, поштова реклама та реклама на транспорті.Робота із зовнішньою рекламою: вибірка і розміщення реклами по адресною програмою: біл-борди, сіті-лайти, постери і так далі. Внутрішні комунікації: підготовка інформації для наповнення та підтримки на внутрішньому ресурсі Інтра-сайт.Документообіг: ведення бухгалтерської документації: договори; рахунки; акти; звіти; додатки та інше, облік і контроль.Розробка і запуск рекламних кампаній по зарплатним проектам (картковий бізнес). Взаємодія зі структурними підрозділами з відкриття нових відділень Банку. Проекти з просуванням продуктів банку: Фаст-кредити, Мікро-кредити, Карткові продукти. Промо-кампанії по ДІУ і Рефінансуванню, акція з Вестерн Юніон, Київстар, Шоколадні умови тощо. Проект: “Банк, якому довіряють” впровадження іміджевої реклами Банку. Проект “MoneyBOOM” (кредитування населення). В 2006 АКІБ «УкрСиббанк» був п’ятим в Україні за активами. Керівництвом була поставлено завдання розвивати роздріб. Її виконали – в 2006-му було відкрито понад 60.
- Менеджер з реклами / Служба маркетингу, Відділ рекламиТОВ КБ «Європейський Банк Розвитку та Заощаджень», 2004 - 2006
Координація роботи з рекламними агентствами; планування, підготовка бюджету на проведення рекламних заходів; контроль дотримання стандартів корпоративного стилю в рекламній діяльності БанкуРозробка фірмового стилю; виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень і філій Банку; оформлення вивісок, лайт-боксів на відділеннях Банку.Розробка дизайну, виготовлення та розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів і т.д.Аналіз ефективності рекламних заходів та поліпшення рекламної політики Банку.Досягнення мети реалізувалося шляхом вирішення наступних завдань:Розвиток клієнтської бази. Залучення обслуговування нових клієнтів, зміцнення позицій на ринку корпоративних клієнтів. Створення умов для розвитку комплексу послуг для фізичних осіб. Створення та реалізація ефективної маркетингової стратегії. Створення прибутковою мережі відділень і філій Банку. Капіталізація і відповідне збільшення ресурсів та активів Банку.
- – (III-IV рівень підготовку фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в маркетинговій області). Магістр.ВУЗ КІР. Київський Інститут Реклами , 2013
Магистр
- – (III-IV рівень підготовку фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в маркетинговій області). БакалаврВУЗ КІР. Київський Інститут Реклами , 2012
Бакалавр
- ДСЗ ІПК Інститут Підготовки Кадрів2005
Менеджмент організацій.
Виконав та захистив випускну роботу на тему: Розробка бізнес-плану приватного підприємця
- КІБІТ Інститут Бізнесу та Технологій1999
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
Економіка-планування.
Залік на рівні кваліфікаційних вимог до менеджера зовнішньоекономічної діяльності.